Väldigt olydiga hundar!!

Kom nyss in efter en promenad med India och Archie och hjälp vad olydiga dom var idag.
När vi var på väg hemmåt igen, skulle precis ta på kopplet då det kommer en familj med två barn i pulkor och går förbi. India börjar skälla, sån tur är har jag redan fått på henne kopplet. I samma svepa kommer Archie rusandes mot familjen och börjar skälla något kopiöst på barnen. Jag tappar då fokus på India och börjar istället säga till Archie att komma till mig. India börjar skälla som en tok igen och rätt som det var hade hon gått fram till den lille killen i pulkan och bitit i hans jacka.
Snacka om att jag skämdes och jag kände hur det nästan rök ur öronen för jag var så irriterad på hundarna.
Idag var dem TVÅ mycket olydiga hundar!!



Nu blir det gym :) bra för att få ut sin ilska ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0