Vågar du, vågar jag

Tja
Sitter i sängen och läser bloggar samt skriver mail :) äter ett päron också.
Är jätte hungrig trots att jag åt en större frukost än vad jag brukar idag så det blir väl till att göra lunch om en halv timme eller så :D Blir nog en bit falukorv med något till skulle jag tippa på, är oerhört sugen!

Promenaden med hundarna förut gick galant och vi var ute i ca en och en halv timme, häärligt för vädret var inte sådär fruktansvärt kallt idag däremot var det glashalt på vägarna så det var svårt att gå. Speciellt när hundarna drog i kopplen och jag inte kunde gå speciellt snabbt för jag var rädd att ramla.

Ska fortsätta med att göra ingenting nu :D
Chaio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0