VÄDRET är skumt

Vädret är helskumt. Nyss var det strålande sol nu snöar det!
Samma sak hände i torsdags när jag skulle ta ut hundarna. I början av promenaden regnade det men efter ca 10 min blev det strålande solsken. På 5 minuter mörknade det igen på himlen och det började regna igen. Helt plötsligt efter ytterligare 10 min började det snöa stora, vita, fina flingor men det varade inte länge för efter drygt 5 minuter sprack det upp helt på himlen och det blev strålande solsken utan ett moln på himlen. I samband med detta började det även bli kallare och det blev riktigt "svin kallt".

Nu ska jag ta på mig, inte kan jag ligga och slappa i sängen hela dagen. Åker in lite tidigare till Croydon och shoppar istället haha!^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0