Up in the air

God Kväll

Har haft en bra dag idag i Croydon tillsammans med tjejerna.
Vi möttes runt 13.00 och gick direkt till boigrafen för att se vilken film vi ville kolla på. Det slutade med att vi delade upp oss i två grupper då den en gruppen ville se It´s Complicated som jag redan har sett. Istället såg jag Up in the air.


Efter att vi hade bestämt film gick vi och åt lunch. För mig blev det en bakad potatis med chili con corne :)
Mätta och belåtna gick jag och Sanna omkring lite på stan innan filmen började. Provade ett par beiga jeans som tyvärr inte satt bra alls. Jag är på jakt efter ett par beiga jeans/jeansleggings, tycker det är sååå snyggt med beigt.
Efter filmen åkte vi hem och nu har jag precis avslutat ett samtal med pappa :)

Ska äta päron nu som jag köpte idag, loove ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumma med päron , du har gjort mig beroende av det:P... har fyllt i mina papper nu, bara läkar undersökning som fattas och det görs nu i veckan :).... pusssar på dig

2010-01-31 @ 22:17:09
URL: http://lisenmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0