Trist

Här blir det inte mycket gjort vill jag lova. Har bosatt mig i sängen och har suttit här i dryg 2,5 timmar.
Har bland annat sett ett avsnitt av Guds tre flickor och det verkar riktigt bra tycker jag så det kommer jag nog fortsätta kolla på när jag får tid^^

Ska strax gå ner och fixa lunch och sen ta ut India igen :)

Har lite smått tråkigt. Eftersom gymmet antagligen är stängt idag betyder det att det kommer bli en lång kväll om jag ska sitta inne hela tiden. Bussarna/tågen härifrån är inställda idag så kan inte ta mig någonstans heller :/ annars hade jag ju kanske kunnat träffa någon annan tjej.

Får väl se vad som händer.. för o sitta vid datan e inte så skoj längre hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0