Tacomiddag

Idag var vi alla hemma hos Sanna för att se hur hon bor och för att laga tacos.
Tacosen blev underbart god och det var första gången jag åt det sedan i slutet av oktober då min syster var här hos mig i England. Snacka om att det var gott :D



Vi satt och åt och pratade både länge och väl och hade det allmänt väldigt mysigt. Vi planerade även in lite saker som vi ska göra under våren innan jag åker hem och bland annat ska vi försöka att gå på Mamma Mia musikalen :D


Syns kanske inte så tydligt men vi lyckades bränna tacobröden i ugnen!

Ha de så gott

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Jag har sett mamma mia musikalen i Göteborg, är ett av det bästa jag har sett =D. Va, kul om ni får se mamma mia musikalen =D Vill jag oxå se =p

2010-01-18 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0