Svensk mat

Sitter och väntar på mat, är sjukt hungrig men lär få vänta en timme till på att middagen serveras. Kommer ta någon vecka att komma in i att äta stor middag på kvällen, är ju egentligen som mest hungrig mitt på dagen. Får ta ett knäckebröd så länge tror jag som jag har i en av mina lådor.
Hade med mig två knäckebrödspaket, ett paket hönökaka, falukorv samt fiskbullar tillbaka till england. Falukorven skulle hon använda sig lite utav till sin soppa men annars hade jag tänkt göra ugnsbakad falukorv en dag och fiskbullar åt dom en annan haha.
Hönökakan ska jag njuta riktigt av när jag äter den. Det är antagligen typ världens godaste bröd, älskar det och det lär ju ta ett tag innan jag får smaka på det igen om man säger så..

Ska ta och börja se på Twillight nu tror jag :)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0