Surt

Tjabba

Sitter och käkar lunch. Idag blev det pasta med tomatsås och ja hmm 6 knäckebröd tror jag det slutade på hehe.
Ser fram emot mina vindruvor som väntar på mig till mellis innan träningen.

Har varit igång och damsugit lite idag och tömt diskmaskinen. Det får bli dagens städning för idag haha!
Imorgon är jag ledig så det blir ingen städning förren på torsdag igen då jag har badrummen kvar :/

Har för övrigt varit en dålig dag eller snarare jag tror att jag vaknade upp på fel sida imorse för jag har varit så irriterad på allting. Precis allt har gått fel och vart emot mig känns det som. Men så är det väl ibland antar jag.

Nu ska jag sura lite innan jag tar ut hundarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0