Stor buffe

Halloj!

Kom hem från London för en ca 20 minuter sen och har sedan dess hunnit med att duscha.
Dagen idag har varit riktigt bra även fast vi inte gjorde så mycket.
Mötte tjejerna i London och gick omkring v id picadilly en stund innan vi gick till China town för kina buffe.. åt två stora tallrikar och blev så övermätt att jag har haft ont i magen hela dagen. Inte skönt!

Gick omkring lite till och satte oss sedan och fikade. Efter det åkte vi hem och nu ligger jag i min säng och käkar nutella :D
Har ätit en massa godis idag redan så får bli godisfritt imorn.

Imorgon ska vi till london och kika på museer, spännande. Nu väntar jag på att robinson ska läggas ut på tv4play.

/

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysigt:) hehe längtar tills jag kan åka :)pussssssssssssssss vännen älsakr dig<3

2010-01-23 @ 23:38:37
URL: http://lisenmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0