Soup

Vill bara säga att soppan jag åt var god, trots att jag trodde att jag skulle få den som hon höll på att laga imorse med morötter, purjolök, lök, korv och bacon. Istället fick jag en soppa på selleri, spenat och vitlök som var blandade i en mixer och såg typ ut som grön, mosig barnmat (läs: inte aptitlig) MEN det var fakitskt gott. Starkt men gott :)
Tror den andra soppan skulle vara till ikväll + skinka (undra om hon mena julskinka? hoppas går ju alltid)

Nu ska jag väl fortsätta att slappa eller något. Börjar faktiskt bli lite rastlös just nu. Är galet trött men vill ändå hitta på något..fast jag vill inte gå ut för det känns kallt.. så jaa vet inte hur jag ska göra.
Kanske ska ta en frukt och sätta på robinson? har jag iaf en sysselsättning i en timme haha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0