Snart fredag

God Kväll :)
Har precis avslutat ett kvällssamtal med pappa :D alltid lika trevligt rots att han av någon konstig anledning lyckades slå mig på "röj flaggor".
Åt en alldeles suverän middag idag också kan ni gissa vad?
Jo, Casserole haha! 3 dagen i rad. Fast det har varit olika sorters kött/kyckling i varje gång så smaken är inte densamma. I tisdags var det kyckling, igår var det lamm och idag var det grytkött. Måste medge att den jag fick idag var den bästa jag någonsin smakat så tummen upp :D

Imorgon är jag ledig och då kanske jag skall följa med Bev till hennes stall där hon ska öva hundarna på att hoppa över hinder hehe, blir spännande. Men vi får se hur vädret blir för om jag inte minns fel skulle det bli regn :/
I sådanna fall blir det en riktigt slappis och mysar dag♥ Kan behövas med jämna mellanrum.

Nu ska jag borsta tänderna och bara mysa innan jag somnar. Ska ta och läsa lite i en shoppaholics bekännelser också :) Har bara ett par sidor kvar av den första boken och jag älskar den :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0