snabbis

Nu har jag suttit och ätit lunch i över en timme.. äter långsamt haha!
Tror jag kom upp i 8 smörgåsar + en tallrik kycklingnudelsoppa.. ojojoj.. inte undra på att jag känner mig som en ballong nu. Men det var gott med mackor idag.
Ikväll ska jag äta upp resten utav fiskbullarna som jag åt i fredags :D mumma!

Nu är det snart dags att ta ut hundarna igen för en andra promenad och sen väntar träning

Måste bara tala om en väldigt mysig grej..not!
Eftersom det började snöa veckan när Linda kom och det har legat snö sen dess så har inte sopbilarna kunnat vara ute och köra sedan den 11 december. Detta har resulterat i att det ligger en ca 6 stora svarta sopsäckar utanför istort sett varje hus och på varje gata. Hoppas snön håller sig borta nu så dom åtminstone försvinner denna veckan för det ser mindre mysigt ut och luktar mindre gott om jag säger så..

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0