SILK

Jag är så sjukt trött jämt nu för tiden. Har så svårt för att bara sätta mig ner och ta det lugnt utan att göra en massa saker hela tiden, fast samtidigt så känns det inte som att jag gör annat än att sitta vid datan och äta typ hela dagarna. Fast det är klart går ju ut med hundarna och tränar nästan varje dag också utom på helgerna så det är väl det som gör mig trött antar jag?
Sen att jag har haft svårt att sova typ varje kväll denna veckan, varför vet jag inte, bidrar väl också.

Nu har jag iallafall fått i mig två mega stora päron, de största jag någonsin sett, och de var otroligt goda så nu somnar jag skönt i natt :) (hoppas jag)
Ska borsta tänderna och tvätta av mig sminket nu innan jag kryper ner under täcket med antingen en bra film eller så blir det lite skrivande.
Köpte en ny film idag i en affär där allt kostar en pund hehe. En film med Keira Knightley som heter SILK. Har aldrig hört talas o den förut med Keira Knightley är en bra skådespelerska så jag hoppas filmen är bra :)

Testade förresten en parfym på handen i en butik idag och nu i efterhand så luktar den Svett. Asså verkligen svett, vet inte vilken parfym det är men lukten går inte att få bort. Jag har tvättat händerna med tvål flera gånger och tagit lotion på men lukten vägrar försvinna.. haha!Problem jag har^^



MoooooovieTiiiiiiiiiiime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0