Segern är min

Nu ligger jag i sängen och ska snart stänga av datorn. Orkar inte med att se på någon film/tv progarm ikväll för trots att jag inte gjort så mycket idag pga vädret så är jag tröttare än normalt. Undrar vad det beror på. säkert på den stora middagen jag åt förut, har ont i magen för att jag åt så mycket.

Imorgon måste jag upp ganska tidigt för jag skall följa med Bev till veterinären med båda hundarna. De ska vägas och få spruta tror jag (?) inte helt säker men iallafall så har det med deras hundpass att göra. Till sommaren skall familjen nämligen åka utomland och för att få ta med sig hundarna måste hundarna ha ett pass hehe. Det för att man ska veta att hundarna inte har rabies mm.

Slog förresten pappa överlägset på "röj flaggor" förut, inte en chans hade han. Men så har jag ju alltid varit lite smartare än pappa :)

God natt

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmm, jojo lika överlägset som att vinna en fotbollsmatch efter förlängning och straffar!! Dessutom efter en hel del tur :-))

2010-01-15 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0