Se på tv i England

Back från träningen och har precis ätit utav den underbart goda casserolen från bilden nedan.
Ska springa in i duschen nu en snabbis och sen ska jag prata med lillasyrran♥
Hon sitter dock och kollar på Let´s Dance nu och hon ville väldigt Gärna se Mattias när han dancar.. undrar varför? :P haha.
Lite surt att man inte kan se det programmet här i från men eftersom Robinson funkar så är det helt okey ändå.
Nu när jag tänker efter undrar jag om man kommer kunna se Melodifestivalen här borta på svtplay? Svenska kyrkan i London kommer att visa varje delfinal men problemet då är att man kommer hem så sent på kvällarna om man ska gå och se på allihopa, för det är ju en del. Hade vart lättast om man kunde se det direkt via svtplay. Ett mysterium som vi lär få reda på nästa lördag då melodifestivalen kör igång.

Nää dags att duscha så att Emma inte får vänta allt för länge på mig hehe..
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0