Samsung Galan

God Kväll på er.

Sitter på mitt rum och ska snart krypa ner under täcket (måste bara borsta tänderna först xD) och sova?
Ja sova eller kolla på film kan inte bestämma mig :)

Till middag idag serverades det chilli con corne, loooove <3 älskar det så fruktansvärt gott!

Träningen idag gick bra, inte den bästa jag gjort men helt okey.
Har sett att tjejerna i min ålder i höjdhopp har hoppat riktigt bra i år redan och jag blir så fruktansvärt sugen själv på att få hoppa. Saknar det faktiskt en massor. Det är nog det som får mig att köra på med gym så bra som jag ändå gör :)
Har jag förretsen berättat om att jag fick en inbjudan om att hoppa på "förtävlingen"(innan själva tävlingen börjar på riktigt)  till Samsung Galan den 2/2 ? Det hade tydligen varit jag och 6? hoppare till. Väldigt synd att jag inte är hemma och får hoppa :/
Får hoppas på en lyckad utomhussäsong istället <3


God natt i stugan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad tråkigt att du inte kunde vara med! Jag var ju med där för 2 eller 3 år sen och hoppade tresteg och det var så jälva coolt! Det brukar vara 6-7 stycken inbjudna och så blir man presenterade och visade på storbildsskärmarna i taket...=). Jag hade sån tur att den förtävlingen jag hoppade i var alldeles innan det stora skulle börja så det var massa publik också=)!

2010-01-27 @ 13:24:43
URL: http://carolineslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0