Rosa fleece

Ligger i sängen med min rosa fleece pyjamas :) varmt och gott!
Imorgon börjar jag arbeta som vanligt igen efter en vecka utan någon städning alls. Anledningen till att jag inte städade förra veckan är för att Bev var hemma pga av en knäoperation men nu ska honn tillbaka till arbetet imorn och jag blir ensam med hundarna. Hoppas dom sköter sig :)
Ska förresten städa hela mitt rum imorn, kan behövas då senast jag gjorde det var dagen innan Linda kom dvs typ den 14 december och det behövs dammsugas och dammas kan jag lova. Sen ligger det kläder slängda över hela golvet också så jag lär ha sysselsättning imorn iallafall.

Nu blir det lite movietime innan läggdags

Hanna, Elenor och Sanna på resturangen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0