Räkor, lax och kolja

Pratade med Emma för en stund sen och hon visade stolt upp flera utav hennes presenter i web camen som var bla en kamera, tröja, parfym, bilskolegrejs mm. Jag hade velat vara med på kalaset, jag älskar kalas!
Istället satt jag här i England på mitt rum och lyssnade på braig musik och så har jag ätit en av de godaste fiskpajerna någonsin så det har inte vart helt fel det heller ska jag tala om :D

Blev aldrig att jag duschade förut, fastnade vid datorn istället (oops) så nu blir det en lååång varm dusch och sedan sängen framför ett avsnitt av guds tre flickor. Har ni inte sett det programmet borde ni kika på det någongång. Anledningen till att jag ville se det var för att min kusin sa att det var välidgt bra, så jag blev nyfiken på att se om det stämde och det gjorde det :D så nu har jag fått mig en ny serie att se på under några dagar.

God Natt och sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0