Om man vill

Har haft fullt upp nu på förmiddagen!
Började dagen med att följa med Bev till veterinären med både India och Archie. 45 minuter senare efter både gnäll och skäll hade de fått varsinn spruta och jag kunde ta ut dom på promenad. Gick i ca en timme för att sen komma in och hjälpa Bev att packa upp maten hon hade vart och handlat. Typ 8 kassar fulla med mat så nu lär vi klara oss ett tag fram över höhö. Hon köpte även typ 6 burkar soppa till mig så nu har jag lunch ett par dagar fram igenom också :) Har nyss ätit en god burk minnestronesoppa.
Bev hade handlat massor med ingridienser till soppa och hon pratade om att göra 3 olika hehe, hon kommer in i perioder ibland då hon får för sig att testa göra en massa mat, vilket bara är bra såklart :)

En annan sak hon hade köpt var någon slags varm dryck om jag inte minns namnet på men som hon frågade om jag ville smaka. Visst sa jag.
Det smakade som sås eller typ skyn efter ett kött. Kanske gott o ha till mat men till att dricka? nej tack! Tog upp det på mitt rum och hällde ut det i slasken.. smaken i sig var det inget fel på men det gick inte att dricka.

Nu ska jag ta ut hundarna snart igen (om en timme) och sen blir det till att vänta på att gymmet ska öppna.
Ikväll ska jag laga en delikatess måltid nämligen FIKBULLAR :D dom andra ville inte ha men jag är så fruktansvärt sugen på det idag så jag frågade om dom ville ha det men inte idag hehe

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0