Nu är allt liiiite bättre :D

Blev en sväng till gymmet  iallafall och det var riktigt skönt må jag säga. Hade inga styrkeövningar idag utan endast några intervaller på löpbandet + lite hopp efter och bålstyrka. Men benen fick vila från tunga styrkeövningar vilket behövdes :)
Nu är jag på betydligt bättre humör så det känns bra. Väntar på mat just nu men Bev är inte hemma från jobbet ännu och Richard vet inte vad Bev hade tänkt att laga så jag väntar med spänning på vad det kan vara.
Hörde precis att hon (Bev)  klev innanför dörren just nu hehe så maten börjas väl lagas strax då.


Idag saknar jag mamma, pappa och Emma lite extra mycket.
Brukar vara så dagar som ingenting funkar!

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0