New Moon

Sitter just nu i sängen och ska sätta på New Moon filmen jag fick av Björn. Äntligen ska jag se den :)

Har ätit middag nyss, potatismos med kokta morötter, spenat och brocoli samt julskinka. Julskinkan smakade lite bränt typ..funderar på om det kunde vart för att dom värmde den i ugnen innan vi åt den så att den var varm? är ju van vid kall skinka.
Tog en nöt sen också haha efter maten. Såg att det stod en stor påse med "elephant nuts", jordnötter (hela) jag kände mig tvungen att prova en. Vad ska man säga den smakade nöt. Inget speciellt. De såg inte ut som "vanliga" salta jordnötter man kan köpa o de smakade inte som det heller.

Såg att pappa loggade in på msn nu så först blir det prat med familjen innan filmen :D Farmor ringde mig förut idag också, trevligt :)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Det verkar som du "känner dig som hemma" även i England. Hoppas att det var ok att komma tillbaka.

Ha det!

2010-01-03 @ 21:35:51
Postat av: Ulrika

Hej igen! Funderar på present till Emma...Tycker du att vi ska ge det som jag frågade dig om....?

2010-01-04 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0