Mer snö

God Kväll!

Har pratat lite med pappa nyss och ätit middag bestående av pommes, två köttfärsbiffar och vita böner i tomatsås. Gillar vita böner i tomatsås väldigt mycket nu, jag minns hur det var första gången jag fick det här.. då var det svårt att hålla kvar det men nu tycker jag om det på riktigt :)

träningen gick lita halvsegt så där. Mina fötter frös typ till is så det var svårt att springa. I slutet började det även att snöa och de varnas för att de ska komma upp till en halv meter snö i natt.. usch jag vill inte ha mer snö nu, fick nog av det i sverige tror jag :) hehe
På vägen hem från träningen stannade Rosie och hennes mamma för att handla mat på en stor mataffär som heter ASDA, när vi kom in där var det slut med mat i typ hela affären. Inte så mkt som ett spår utav grönsaker, frukt, bröd mm fanns det. Vi åkte vidare till Tesco där vi möttes av samma sak.
Jag berättade det för Bev och Rchard när jag kom hem och de sa att det hade varit samma sak på Morrisons.
Anldeningen är för att folk vet om att det skall bli snöoväder. Människor lagrar upp sina förråd för dom tror att de inte kommer kunna handla när det är snö. Affärerna kan vara stängda. Jag personligen tycker detta låter helgalet.. men när det gäller snö så är engelsmännen inte riktigt vana, det märks!

Nu ska jag krypa ner under täcket och se på en bra film eller tv serie. Förresten New Moon är bland de bästa jag set!!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0