Med en enkel tulipan

Idag fyller min älskade lillasyster 16 år :) Hipp hipp hurra för henne♥

Snön ligger kvar så fint på marken så skolorna har stängt idag också!
Har nyss ätit en god och stor frukost bestående av flingor med mjölk, två knäckebröd och ett äpple så nu ska jag nog stå mig på hundpromenaden :)
Jag hoppas på att det fortfarande är ganska milt ute och inte sådär bitande kallt som det var i Sverige dagarna innan jag åkte tillbaka till england.
Jag hoppas även på att gymmet är öppet idag så att jag kan träna ikväll :)
Har förresten grym träningsvärk i låren/rumpan. Antingen kommer detta ifrån träningen i måndags eller från promenaderna i snön igår?

Nu är det dags att borsta tänderna och sedan ta ut hundarna
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0