Lite halvseg sådär :)

Dags att göra sig iordning kanske? Klockan är strax efter 11 och jag sitter fortfarande under täcket i min pyjamas och myser så härligt. Speciellt nu när det REGNAR ute :) Då är jag ännu lyckligare över att det inte var min tur att ta ut hundarna idag hehe.
Nä om man skulle ta och klä på sig och gå ner till centrum en liten sväng? Trotsa regnet. Vill ju ha de nya gympa skorna jag såg nere i sportaffären problemet är att de kostar en hel veckas lön ungefär.. men dom är ändå bra mycket billigare här (ca 400 kr) än vad dom är i Sverige så det är ju ett bra köp.
Får ta mig en sväng ner och kika helt enkelt. Sen ska jag köpa lördagsgodis till imorgon också. Har bestämt mig för att ha en riktig myskväll imorn med precis ALLT godis jag vill ha (=risk för överätande). Men det tycker jag att jag förtjänar hehe.



Är det fortfarande snö i Sverige?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0