Kvällsmat

Just nu hör jag ljuv musik i mina öron... eller det är Richard som står nere i köket och sjunger :P :)

Träningen gick fint och det blev ett litet intervallpass på löpbandet + lite mage, sida och rygg. Hade egentligen inte tänkt o träna idag då jag skulle träffat en tjej men hon var tvungen att arbeta istället så det får bli en annan gång. Skönt med träning var det iallafall.
Jag känner igen de flesta personerna som kommer dit nu och är det inte konstigt att man på något sätt lär sig ungefär vad alla kommer att köra? Så fort människan kommer in genom dörren har jag lärt mig att
"Aha det är han som bara kör styrketräning och aldrig värmer upp eller där är hon som cyklar en stund och läser samtidigt" massa sådanna grejer. Det är iallafall roligt för nästan alla har börjat hälsa på mig nu :) Det är jag och 50+ på gymmet hehe.. lite överdrivet kanske men de flesta är faktiskt äldre men såklart det är några i min ålder där ibland. Men icohmed att det är ett skolgym så tränar oftast eleverna på dagarna vilket gör att det mest är lärare mm som kommer på kvällarna.

Har nyss ätit upp min kycklingcassarole med potatis. Utsökt som alltid. Jag är kär i den grytan♥
Nu blir det en snabb dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0