Konstverk

Hej kära vänner :)

Nu sitter jag här på mitt rum och ska snart sätta på New Moon, orkade aldrig se klart den igår för jag var så hemskt trött men jag väntar med spänning på andra delen.
Bev talade om för mig efter middagen idag att det igår hade visats en svensk serie: Wallander på tv:n, den är inte dubbad utan de har tydligen bytt skådespelare här..hehe men det stod att de skulle visa den svenska versionen på tv snart så förhoppningsvis gör dem de så jag har något att kolla på en annan kväll :) Har bara sett en wallander film förut och jag gillade den så.

Träningen gick super. Kändes dock att jag inte kört så mycket styrka på sista tiden och det är bara att hoppas på att träningsvärken inte blir allt för hemsk imorgon hehe.
Åt en god Casarole till middag med kyckling och potatis. Mums en av mina absoluta favorit rätter här i england.
Till lunch blev det falukorv som jag hade med mig från sverige och hjälp vad gott det var, tänk att det är över 4 månader sedan jag åt det sist haha.
Efter maten satt vi, jag richard och bev och kollade igenom den  svenska kokboken de fick av mig och de har hittat en del recept som de ska laga nu snart. Bland annat pytt-i-panna och pärlhöns (aldrig ätit) och laxbullar. Smarrigt!

På tal om smarrig måste jag visa bilder från vårat julpyssel i år. Muffinsar med glasyr och pynt som jag köpte med mig från england

Dessa konstverk lyckades jag och Emma få ihop :)

Nu ska jag krypa ner under täcket, imorgon är en ny dag med nya promenader och förhoppningsvis lika fint väder som idag. (fick reda på att det ska snöa islutet av veckan)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Vilka smarriga muffinsar :P Hade gärna tagit några utav dom :P

2010-01-05 @ 02:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0