Jag förstår inte

Nu är jag snart redo att gå ner mot gymmet, ska bara byta om först!
Längtar efter träning idag för jag har känt mig så otroligt slö nu under helgen och idag med för den delen.
Idag har varit en sån där dag då jag inte okrat göra något och har suttit still nästan hela tiden men trots det har jag varit hungrig och ätit precis hela tiden. HHar ätit upp bland annat alla päron jag köpte idag och ett helt paket vindruvor och det var bara till mellanmål. Blir aldrig mätt. Vet inte vad det beror på :/ aja får hålla mig nu till efter träningen iallafall så att jag inte får håll för det är störandet och jobbigt.

Hundarna var jobbiga på den andra promenaden också, speciellt India som skäller hela tiden. Blev lite halvt tokig idag. Jag förstår inte varför hon vissa dagar ska skälla så mycket?
Sen är båda hundarna lite roliga ibland för om man ger dem tex varsinn pinne att leka med eller varsitt hundben så duger inte det för dom ska alltid ha vad den andre har.
Om tex India har en pinne i munnen så ska Archie vara där och ta pinnen ifrån henne, det duger inte med någon annan eller om archie leker med en boll då ska India komma och leka med samma boll och inte någon annan.
Hundbeteende asså, haha!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0