Inte igen :/

Var ute med hundarna förut när det helt plötsligt började SNÖA!! så har det fortsatt sedan i typ 3 timmar nu och nu fullkomligt vräker det ner. Sådan tur är stannar det inte på marken - ÄN iallafall!
Jag som trodde det var påväg att bli vår haha.

Har nyss käkat vitkål och en tallrik soppa, är fortfarande hungrig så ska ta mig ett par knäckebröd också :)
Sedan innan träningen blir det vindruvor som jag var borta och handlade förut. Det var tänkt att jag bara skulle köpa vitkål men eftersom det var extrapris på så mycket annat gott fick jag - förutom vitkålen - med mig 3 apelsiner, 3 äpplen, 2 päron och två packet med vindruvor.. jösses vad tungt det var att bära hem kan jag lova.

Tror inte jag orkar städa badrummen idag utan jag tar det imorgon istället. Gjorde det ju faktiskt förra torsdagen så det blir mer jämt om jag tar det imorn så det har gått en vecka emellan hehe.

Nu ska jag hänga upp tvätt. Har varit duktig och tvättat mina kläder nu två dagar i rad så nu har jag inga smutskläder att tvätta på ett tag iallafall.. alltid skönt :)

Ikväll ska jag prata med familjen i Cam, var ett par dagar sen nu :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0