Inget spel här inte

God förmiddag!

Sitter och pratar med Emma på msn :) Trodde hon skulle ha fått High school musical kareoke skivan till vårt wii spel jag köpte till henne i födelsedagspresent idag men nej. Posten är seg :)

Började jobba idag så en timmes promenad i solskenet har jag varit ute med hundarna. Härligt var det vill jag lova. Första gången på flera veckor som jag tar ut hundarna och inte fryser o fötterna :)
Vädret är soligt men lite frost är det ute, fast det börjar smälta bort nu. Lika kallt som i Sverige är det i varje fall inte och det tycker jag om haha!

Nu ska jag ta o städa lite på mitt rum innan jag tar det lite lugnt med en film.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Tror du att Emma är intresserad av det som jag funderade på att ge henne....Om du minns...

2010-01-04 @ 12:28:57
Postat av: Camilla

Heeej :) Jag tror att det skulle bli en toppenpresent till henne :D Ha det bra

2010-01-04 @ 12:34:25
Postat av: Anonym

Hej hej! Tror du att Emma är intresserad av det som jag funderade på att ge henne....Om du minns...

2010-01-04 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0