Ingenting

Idag har jag inte gjort någon större nytta känner jag nu. Inte för att jag har något emot att ta det lugnt så här någon gång i veckan men just nu känner jag att jag VILL ha något att göra. Gymet har inte öpnnat än så dit kan jag inte gå och alla andra jobbar. Städa rummer gjorde jag nyss (och dansade lita framför spegeln) så egentligen borde jag sätta mig och kolla på någon film/tv program. Det värsta är att jag alltid har så svårt att bestämma mig för vad jag ska se så det slutar med att jag inte är sugen på att se på någonting alls efter ett tag och då sitter jag inne och kikar runt på datorn bara. Såg på Cityakuten igårkväll vilket är världens bästa program♥så blir kanske ett avsnitt till ikväll :)

Ja ska inte sitte här och tråka ut er längre haha. Får roa mig med något :)

Vad ska ni hitta på ikväll?
Ska ta och gå och köpa en pepsi nu för mina sista pengar, blev så extremt sugen :D Hej det är ju fredag vad sjutton :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0