Idrottsgalan

Heej :)

Är väldigt glad just nu för idrottsgalan går att se i direktsändning på svts hemsida :) så det är vad jag sysselsätter mig med för tillfället. Efter galan ska jag duscha och sen sova :D
Åt fiskbullar till middag idag, shiit helt galet vad gott det kan vara ibland.

För övrigt gick träningen bra och jag blev alldeles svettig och slut i benen. Men sånt är härligt.
Tycker det är så kul när det kommer in riktiga "spännis gubbar/killar" på gymmet och tror dom är något extra typ. En gubbe kom in på gymmet i förra veckan och satt och pustade och tog i allt han kunde när han körde benpress  och emellanåt tog han sig klunkar utav sin proteindrink och då upptäckte jag att han körde på lättare vikter än vad jag gör :) lite kul tycker jag.^^

Nu idrottsgalan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0