Idag har jag varit duktig

Hejsan!

Har varit oerhört effektiv idag sen jag kom in från hundpromenaden.
Har städat hela mitt rum så nu är det äntligen fräsht :) Sen har jag även tvättat två maskiner, dammsugit hela övervåningen + nedervåningen, sopat i köket, plockat in och ur diskmaskinen, diskat och lagat mat.
Maten fick bli någon currskycklingsoppa med nudlar i + ett par mackor med SYLT. oj vad gott det var, blir nog mycket sånt i framtiden då jag inte har något annat pålägg här (förutom grönsaker men de e inte alltid så gott haha)
Har även hunnit med att ha lite hemlängtan idag :/ Vissa dagar bara man önskar att man var hemma så är det..

Nu ska jag ta ut hundarna igen (synd för dom ligger och sover nu) men jag gör det hellre nu än när det börjar bli mörkt!
Det är väldigt skönt väder ute idag. Inte fint men skönt, behaglig temperatur så man inte behöver frysa ni vet :) Snön har även börjat smälta så smått så nu börjar det rinna en massa vatten ut med vägarna också.. nu blir det väl översvämning eller något istället säkert..eftersom det sker typ varje gång det regnar ganska mycket.

/

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Nu har vi varit och firat mormor. Fick översätta det fina kortet som du hade skickat. Ha det bra i vinterkylan! Idag har det varit mycket varmare här, BARA 8 minus typ...

2010-01-11 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0