Idag blir det Bowling

God Morgon!
Vaknade upp tidigt imorse av att smatte mot fönsterrutan, väderprognosen ser inte lovande ut för idag.
Tur att vi ska spendera dagen innomhus i en bowlinghall och på IKEA :)

Håller på att klä på mig kläder för att om ca 20 min gå till busstationen och ta bussen in mot croydon.
Efter frukosten idag fick jag en trevlig överraskning på posten, ett BREV från farmor :D
Det gjorde verkligen att jag genast blev på bättre humör, var lite smågrinig över vädret först, men det glömdes snabbt.on hade skrivit det den 14 så det gick ju väldigt fort för det att komma fram.
Tack farmor för ditt fina brev

Vad ska ni hitta på denna lördag?
Puss

Kommentarer
Postat av: Hej!

Hej! Söndag morgon och jag sitter vid frukostbordet med en trött Matilda. Vi var hemma halv ett igår (var hos grannen) och då är det inte så kul att gå upp kl sju för att åka till Göteborg och spela handbollsmatch. Matilda hälsar:-) Klara ska oxå spela handboll senare idag och Maja ska på gymnastik. Så det är en sporthelg! Hoppas att du hade det trevligt på IKEA!

2010-01-17 @ 07:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0