Ibland har man tur

Hallå där!

Sitter på rummet och väntar på mat, e hungrig som tusan och jag känner hur det börjar lukta mat i hela huset. Hoppas det blir något gott ^^ haha.

Idag har för övrig varit en perfekt dag. Den har gått lagom snabbt och jag har njutit varenda sekund utav den.
Träningen gick finnemang (berodde nog på colan :P) och jag är bara väldigt glad idag.

Förresten måste jag berätta att när jag gick till träningen var jag ett steg ifrån att få fågelskit i huvudet. Skulle precis ta ett steg framåt när det trillade ner en fågelskitsklick på marken ett kanppt steg framför mig. Då var jag gald att jag stannade och pratade med Richard lite innan jag gick till träningen haha. Typ en sekund ifrån...
Tur att man har turen på sin sida ibland.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0