I promise myself

Heeej :)
Nu börjar det bli mörkt utomhus här och kolckan är strax 16.00
Ska kila iväg till gymmet om circus en halvtimme så innan det ska jag bara smälta maten. Åt ett päron och ett äpple efter att jag hade varit ute med hundarna å nu står jag mig nog fram till kvällsmaten iallafall som blir köttbullar med något tillbehör. Hyfsat gott blir det nog, inte som hemmalagade direkt men.....

Träningen blir ett lätt pass idag för det behöver jag. Mina ben behöver vila xD Så blir nog lite löpning + bålstyrka idag bara.

Jag vill ha sommar nu. Fatta vad skönt att kunna gå ut i linne och inte behöva bunkra upp sig med fleece tröjor och underställ under vinterjackan så fort man ska gå utanför dörren. Det kunde iallafall ta och bli vår tycker jag så man kan använda vårjackan åtminstone :P å slipper man ha det så mörkt på eftermiddagarna också!
På mitt rum är det galet kallt jut nu, vet inte varför men vissa dagar är det mycket kallare än andra. Dock så fryser jag aldrig längre när jag sover i min fleecepyjamas iallafall å på nätterna är jag varm :D

Dags att byta till träningsgrejor
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0