Higher

Nu sitter jag här i min säng igen :D ganska mysigt nu faktiskt!
Var ute på en lång promenad förut på nära två timmar, men jag älskar vädret just nu. Det snöar men är fortfarande ganska milt så man fryser vare sig om tårna eller i ansiktet.

Gymmet är stängt så det blir träningsledigt för mig idag, kanske är bra med tanke på att jag fortafarnde snorar lite. Blir fiskpaj till kvällsmat idag också så det ser jag fram emot :)



Min syster har kalas nu och jag önskar att jag också fick vara med. Hon fyller 16 år imorgon och blir en stor flicka :) fast i mina ögon kommer hon nog alltid vara liten...hehe

Nääj hörrni om man skulle ta en varm dusch kanske?
Låter fint!
Höres

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Nu har vi varit på kalas hos din syster och vi fick god tacos och marängswiss. Testade att spela Wii och lyckades faktiskt med en strike i bowling. Kul spel! Maja tyckte att det var görskoj!

Ha det bra!

2010-01-06 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0