Härliga dagar

Jag älskar att ha dagar mitt i veckan då jag inte känner att jag behöver göra någonting!
På helgerna är jag ju ioch för sig alltid ledig men eftersom jag alltid ¨ker iväg och träffar mina kompisar så blir det ändå ingen riktig vila, aldrig sovmorgon mm. Därför är det så hemskt skönt att jag en dag i veckan bara kan ta det lugnt hela morgonen utan tidspress och att ha saker jag måste göra.
Sen vet jag att jag inte kommer kunna sitta under täcket hela dagen för det tröttnar jag ganska snabbt på men jag kan klä på mig, göra mig iordning och sådant utan att ha en tid att passa.

Det snöar fortfarande en hel del ute så får se om jag kommer ut på någon promenad idag eller inte. Behöver handla handtvål för min är näst intill slut. En tripp till affären får det nog bli senare, behöver handla lunchmat också :)


Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0