Galna engelsmän

God Morgon mina fina läsare :)
Hoppas ni alla mår bra idag? Själv är jag trött som bara den men det beror nog med största säkerhet på att jag hade svårt att somna igårkväll då jag faktiskt låg och svettades haha.

Sitter förtillfället och äter upp det sista på min frukost och ska snart göra mig iordning för en promenad. Vädret ser sådär halvtaskigt ut som det har gjort de senaste två dagarna så det är bara att hoppas på att det blir uppehåll även idag :) I både igår och i måndags var det ganska milt ute och inte alls kallt så att man frös, iochför sig hade jag jätte mycket kläder på mig men ändå. Hoppas det är samma idag!

Måste berätta en galen sak. Igår när jag var ute på min morgon promenad så fick jag syn på några tjejer som var ute och joggade---i linne och piratbyxor. Lite senare såg jag även en gubbe i t-shirt och shorts. Jag menar visst snön är borta men tillräckligt varmt för att springa i kortbyxor och linne är det alldeles för kallt för. Jag skippar ju till och med utomhusträning helt nu i ett par veckor för att jag tycker det är för kallt att springa ute i underställ+tjocktröja så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0