Fredag kväll

Hejsan

Blev som jag trodde ett väldigt kort pass på gymet. Men jag har vart så trött hela dagen så det behövdes nog antagligen bara.
Nu sitter jag på mitt rum och väntar på maten som ska vara klar o en halvtimme. Men jag är så hungrig så jag sitter och äter på lite torkad frukt (har köpt en mix med päron ,äpple, aprikoser, persikor) och plommon) jätte gott och sött. Får se til latt inte överäta som man lätt gör eftersom maten strax e klar.
Blir lasagne och sallad idag :) pommes var det visst också! Tycker det är en välidgt konstig kombination att ära lasagne tillsammans med pommes men det serveras så på nästan alla restauranger jag varit på här. Inget man är van vid i Sverige.

Idag har jag förresten också fått klart för mig att jag får sommarjobba på posten till sommaren. Lycklig :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0