Extremt irriterande

Heeej :)

Blev en mysig dag i london idag tillsammans med Sanna, Hanna och Elenor.
Började dagen med lite småshopping för att sedan gå till ett fik där vi satt och pratade en långstund.
Hade efter det tänkt åka till ett museum men tunnelbanan var avstängd så vi struntade i det och åkte till picadilly där vi åt mat istället. Blev chilliconcorne för mig, har blivit tokig i den maträtten sen jag kom till england.
På restaurangen satt vi i lite mer än två timmar och bara pratade och hade det trevligt.

När vi sedan skulle åka hem krånglade allt med tunnelbanan för mig och jag fick åka fram och tillbaka flera gånger bara för att tunnelbanan var avstängd på vissa stationer. GRYMT IRRITERANDE ska ni veta. Tillslut lyckades jag dock komma fram till en tågstation så jag kunde ta mig hem.. men detta kanske 45 min senare än vad det skulle ha tagit. Aja ingen ide att hänga upp sig på det. men störande var det

Nu ska jag se på film eller något liknande innan jag ska sova. Blev besviken när man inte kunde se Let's dance utomlands..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0