En trevlig kväll

God Kväll :)
Denna kvällen har vart ett bra avslut på en annars ganska så tråkig och jobbig dag.
Åt en god middag bestående av pasta med spenat och ost sås tillsammans med stekt lax, räkor, musslor och kammussla. Gott med fisk kände jag :D har inte ätit det på cirkus 2 veckor.
Pratade länge med pappa också :) Vann även överlägset på röj flaggor haha.

tomorrow är jag ledig, wiiho och då ska jag förhoppningsvis in till Croydon och shoppa lite. Är sugen på en ny väska jag har sett och sen ett par vårskor på primark för 2 pund, billigtbilligt :)

Klockan är redan halv elva. Helt sjukt vad kvällen har gått fort. Hade tänkt lägga mig och se på cityakuten men vet inte om jag kommer orka. Eller kanske, e ju trots allt ledig imorn så behöver ju inte gå upp någon speciell tid haha.

God natt

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vårskor...Här är det snöstorm. När jag skulle till jobbet i morse så hade jag ddessutom punktering på ena däcket. Inget vidare att stå ute och byta däck i det här vädret.

2010-01-27 @ 08:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0