En kvällshälsning

Tjabba Tjena mittbena

Sitter och pratar med pappa :) eller han ska gå och lägga sig nu så jag ska borsta tänderna och kolla på en film.

Var nere på gymmet en sväng förut, dock inte så länge! Fick mat nästan detsamma som jag kom hem, shepherdspie bjöds det på och jag älskar det. Den serverades med brysselkål och kokt kål. En väldigt mumsig måltid var det iallafall.

Promenaden med hundarna tidigare idag gick bra men det var svinkallt ute då. Det börjar bli kyligare igen och jag tycker inte om det. Jag vill ha sommar nu :)
Det är dock så härligt att se hur Archie leker omkring i snön, han ser verkligen ut att älska det och rullar runt hela tiden :) India däremot verkar inte lika förtjust i snön men hon går omkring och äter snö hela tiden (haha) så hon kissar typ var 5:e minut eller något.

Jag hade ju trott att Andra avenyn skulle börja idag men nej tydligen börjar det nästa vecka. Får se om jag istället kollar på mästarnas mästare, får se helt enkelt.

God natt alla

Kommentarer
Postat av: Sofia Enander

Åh, jag hade också sett fram emot Andra Avenyn! Kan förövrigt tipsa dig om en väldigt bra serie imorgon - Tess! Dock är det sista delen. Kram Millis! :)

2010-01-12 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0