En Casserole

Hade tur när jag var ute på min första promenad förut, med vädret alltså. Det var uppehåll hela tiden :) Dock ser det inte lovande ut nu direkt :/ det öser ner, snöblandat, och om mindre än en timme måsta jag ta ut hundarna..huu ..hehe hoppas det lugnat sig lite då iallafall :)
Förmiddagen har sprungit iväg utan att jag egentligen hunnit göra speciellt mycket. Har städat lite och plockat ur diskmaskinen var även borta på affären en liten snabbis förut för att inhandla tuggummi.
Nu sitter jag och äter lunch. Tack vare att frukosten blev försenad imorse så har allt annat också blivit det. Jag kom ut med hundarna en halvtimme senare än vad jag brukar och jag äter lunch en timme senare än vad jag gör normalt. I och för sig åt jag en väldigt stor och god frukost idag så det kan väl ha bidragit till den senare lunchen.

Måste bara visa en bild på den berömda casserolen jag så ofta pratar om som jag tycker är så god. Igår åt vi en med kyckling i och idag (den som är på bilden) ska vi äta en med kött i.
Bilden gör verkligen inte rätten rättvisa då den är mycket godare än vad den ser ut haha. På bilden ser den ju knappt ätbar ut^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0