Don't tell me

Haj!

Då var den andra promenaden avklarad och jag måste medge att hittills älskar jag promenaderna. Beror som sagt säkert mestadels på att vändret har varit så fantastiskt härligt dessa två dagar som jag har arbetat hittills men kanske beror det även på att jag inerstinne faktiskt har saknat hundarna och tycker om att få ta dem på promenader trots att jag ofta är väldigt trött på dem?

Nu ska jag ta det lugnt i ca en timme innan jag ska byta om för att gå bort till Rpsie och åka till träningen.
Idag på programmet står 6x60 sekunder + 10x 15-15 sekunder! Jobbiga grejer och i och med att jag fortfarande känner av lite utav förkylningen jag hade förra veckan får jag se om jag kör alla eller inte. Vill inte bli sjuk igen för det är bara jobbigt!

Har även börjat planera lite inför helgen. Jag och Sanna har bestämt att det blir lite shopping, mat och bio i Croydon på lördagen så det ska bli jätte mysigt. Får se om några av de andra au pairerna som har kommit tillbaka vill följa med också! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0