Det händer grejer

Nu mina vänner är det dags att ge sig ut i regnkaoset eller nja ser att det nästan är uppehåll nu så lika bra att passa på tänkte jag :)
Måste bara ta på mig alla tusen tröjor och strumpbyxor och grej först.

Förresten när jag var ute på min första promenad hände lite märkliga saker.
För det första kommer det fram en gubbe till mig och frågar om jag har saknat han från förra veckan? eeehh? hade aldrig sett människan förr
För det andra ropar en tant på mig när jag gått förbi henne och frågar hur lång jag är. 1,78 svarar jag och då börjar hon prata om att hon letade efter någon som var, ja hur lång vet jag inte för hon började prata om foot och inch o allt jag vet inte vad men jag gick iallafall därifrån
För det tredje så mötte jag en gammal dam som jag gick förbi, som klädde sig lite underligt, och när jag gick förbi henne fällde hon kommentaren: Jag gillar hundar sen gick hon bara..jaaha tänkte jag. Vad svarar man på det haha?



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0