Det är mindre kallt här

God Kväll

Började skratta lite för mig själv när jag läste Ulrikas kommentar där det stod att det BARA hade varit typ -8 grader hemma.. haha! Jag som tycker de har vart kyligt här vissa dagar men då har det alltid hållit sig runt 0 grader till som max -5 tror jag jag hörde på radion förra veckan :P

Var nere och tränade gym förut och det gick galant idag. Så tunga vikter jag körde med idag på frivändningar och benpress har jag aldrig haft förut så det känns jättebra :)
Åt en god pasta middag efter passet också och efter det lekte jag lite med Archie och sen visade Richard mig bilder på när hundarna var små. Han skulle ha skickat ett par bilder till mig så att jag hade kunnat visa dom för er men det funkade inte att skicka på något konstigt vis.. så förhoppningsvis kan jag få dem vid ett annat tillfälle :)

Har lite ont i huvudet just nu så ska lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag somnar. Läser en shoppaholics bekännelser och den är hur bra som helst. Det är svårt att slita sig när man har börjat läsa.

Men vi hörs mer imorn people
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0