Back in England

God Morgon allesammans!

Nu är jag tillbaka i England. Igårkväll vid 22.40 tiden landade planet på Stanstead flygplats och ca 45 min senare satt jag i bilen tillbaka till huset där jag "bor". Både Bevoch Richard verkade glada att se mig igen och likaså hundarna som blev helt vilda när jag kom och fjäskade rejält :) Archie riktigt hoppade upp så att hans bakben lyfte en 40 cm över marken och slickade mig massvis i ansiktet. India var frame  och hälsade en stund men sen fick hon syn på katten så då totalignorerade hon allt annat hehe.

Jag vaknade upp för en drygt halvtimme sen men är fortfarande väldigt trött. Kommer nog inte göra mycket idag, packa upp och städa lite kanske men annars är det nog mest datorn som gäller och en massa filmer hehe.
Sov väldigt skönt i natt måste jag säga och frös ingenting :) Och Linda nu kan jag sova i min sparkdräkt och den är väldigt skön :D

Nu ska jag gå ner och äta frukost och klä på mig vanliga kläder.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0