Attack från snögubbarna

I am back!
Ja efter en promenad på ca 1 och en halv timme är ja nu tillbaka i värmen. För idag var det allt annat än varmt ute, mina fingrar är som isbitar och ansiktet knallrött hehe.
Har satt mig under täcket för att tina upp lite. Kan om jag vill skippa den andra promenaden idag eftersom Richard är hemma och just nu lutar det åt att vara ledig :P
Gymmet är öppet i kväll så går nog ner dit vid 5 tiden och innan dess kanske jag drar ner till centrum en sväng och kollar in lite i affärerna. Då blir man ju lite varm emellanåt när man är innomhus iallafall :)

På promenaden var India helt hopplös och skällde åt allt och alla. Till och med snögubbar skällde hon åt!!! Normalt? inte vet jag eftersom jag aldrig haft hund men vad jag kunde s var det ingen annan hund som betedde sig likadant så :P



/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0