Att få punka

Jag kan inte förstå hur jag kan vara så trött. Somnade ganska tidigt igår och vaknade strax efter 8 imorse men det är väl gårdagens gående som sitter i haha.
Idag blir det en lugn dag. Ska åka in till Croydon om en stund och möta upp tjejerna. Där ska vi äta lunch och se på bio, blir betydligt mer stillasittande idag än igår hehe.. en ganska slappis dag med andra ord :) Men det ska bli mysigt, har rört mig så mycket denna veckan ändå så ska bli skönt att "ta det lite lugnt" en dag.

Ska väl börja göra mig iordning om en liten stund. Åt världens största frukost nyss med flingor, mackor, äpple och päron så nu lär jag stå mig fram till lunch vid två tiden åtminstone hehe.

Måste berätta att igår när jag kom hem på kvällen så var jag ensam i ca 2 timmar. Jag antog att Bev och Richard hade gått ut eftersom Richards "vita månad" nu är över.
Imorse berättade de att när de hade tagit bilen igår kväll och skulle köra till en pub 20 min härifrån så hade de fått punktering på en liten väg där det var kolsvart och inte en bil som körde förbi. De hade ingen ficklampa med sig och hade finkläder på sig samt att det var glashalt på vägen och vägen lutade. SÅ det hade blivit stående där i ene och en halvtimme totalt för tillslut hade de kommit någon och hjälpt dem. Så mycket pubsittande blev de ju inte för dem igår hehe

Hoppas ni får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0