Äppelfrossa och förföljelse

Tjatja

sitter nu ombyten och klar för träning. Har ätit lite mellanmål (3 äpplen^^) och ska strax bege mig ner till gymmet.

På promenaden förut hände en liten mysko grej. Jag, Archie och India gick omkring i en park när de plötsligt kom en tredje hund från ingenstans. Det roliga var att vi var ensamma i parken och jag kunde inte se ett spår av någon annan människa. Började bli lite smått orolig men jag tänkte att det kommer väl någon och hämtar hunden snart men ICKE jag gick omkring där i ca en halvtimme med den tredje hunden tätt omkring mig.
Tillslut kommer det ett gammalt par gåendes och jag frågar dem genast om de vet vem hundens ägare är men det gör dom inte men de hjälper mig att ta hand om hunden. Gatan den bor på låg tydligen precis om hörnet (den hade bricka på sig) så de erbjöd sig att ta hem den.
Jag tackade så jätte mycket och kände mig oerhört lättad av att jag hade blivit av med hunden. hehe
Antagligen hade den väl rymt från trädgården eller något.

Hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0